1.15.2008

Problem med att packa

har fått min nya fina rosa dator nu och jag trivs med den. Det blev inte den jag skrev om tidigare utan en annan LG 12' i rosa skal. eller säger man skal, ajaskitsamma.

oj vad jobbigt att packa, har ännu inte börjat. Ska packa till hela två resor, vilket är jättejobbig. Fast sälen resan har jag påbörjat på lite smått, men den resan är lite lättare att packa till. Det är liksom underställ, myskläder och snökläder. Inte så svårt.
Sen kommer barcelona resan som blir lite jobbigare då man vill ha med sig lite finare kläder, men har fan inga.

Man kan inte packa mycket med sig heller och när jag väl börjat kan jag ej bestämma mig, så blir det hela gaderoben. Jobbigt detta blev. Vi ska ändå bara vara där i 5dagar och om jag drar med mig mycket blir det riktigt jobbigt att bära runt på packningen. usch. vi får se vad det blir.

Nu ska jag gå och ge det ett försök, klädånget!

Piiis out folk

Inga kommentarer: