1.14.2008

Chill mode!

Vilken dag gott folk, vilken dag! Idag lyckades jag nämligen ta två tentor samt bli klar med vårt projekt vilket gjorde denna dag till en absolut fantastisk sådan. Efter en hemsk natt med endast få timmar av sömn har jag återigen lyckats finna energi hos mig själv som jag inte troode fanns, jag antar att det beror på den fina känslan jag upplever just nu. Nu är det dags att sätta på chill mode ett bra tag framåt och bara se till att njuta av varje sekund. Nästa vecka går jag ut på praktik hos ingen mindre än Mahoyo och jag valde att vara på vårt företag. Jag kommer att kunna tillägna dessa kommande 12 veckorna helt och hållet åt allt som måste tas hand om innan lansering av webbshopen vilket känns bra. 12 härliga veckor med start imorgon för min del då jag flyger till Spanien tillsammans med resten av Mahoyo för att tillbringa vad jag tror blir fyra dem fetaste dagarna i vårt liv med fashionshows och massa annat galet. Jag har inte hunnit att packa än aaaaaaah, men det tar vi ikväll, alternativ i natt. Innan dess ska det rökas vattenpipa, jag måste ju fira denna dag.

Nu ska jag leta peruker på ebay and dont get me wrong jag är kär mitt afro, den får mig att likna ingen mindre än miss Erykah Badu (enligt mig själv förstås), men det räcker liksom inte till längre jag vill ha nya, MÅSTE ha nya.






stay tune for more..
peace



jag och mitt hår

Inga kommentarer: