1.23.2008

Jobbiga 50+ are

Bevare mig från gapiga gubbar på bussen, inte en sekund från den stund jag steg på bussen och råkade sätta mig i sätet framför dem, tills det att vi var framme i Gbgs terminal lyckades dem hålla käft, inte ens en sekund, wtf! Nu hade jag ju inte behövt sätta mig där men jag kände att efter den stressfyllda bussresan till stationen som bidrog till att jag nästan missade bussen verkligen inte ville sitta och halvträngas med någon annan mupp. Jag höll på att svettas ihjäl och andades tung, min kondition är inte på topp just nu,och ville bara ha lite lugn och ro. Jag försökte koppla av genom att sätta på min mp4, men trots den höga musiken som pumpades in i mina öron lyckades jag filtrera bort oljudet. Det irriterade mig mest var att dem faktiskt inte fattade att dem störde alla andra på bussen.

Nu är jag i alla fall framme och jag vill bara sova gott brevid min man.

Inga kommentarer: