1.31.2008

Myspace har pi#%at min hjärna.


Mahoyo är som sagt på g, men vi ligger efter lite med vissa beställningar vilket gör att jag sakta men säkert börjar känna av pressen av att ha ett eget företag. Det som stör mig just är tiden som vissa levenrantörer tar på sig innan de hör av sig tillbaka, precis som om vi har all tid i världen att sitta och vänta på dem, tid är pengar dammit!

Har suttit sedan 12 tiden och jobbat med att bocka av diverse uppgifter från min dagliga agenda. Har nämligen kommit på att göra listor varje kväll innan jag lägger mig som jag sedan försöker att bli klar med under dagen, skitbra är det.


Förutom att checka alla mailkonton och skriva till andra företag så har jag även suttit och pillat en hel del med min myspace. Har aldrig varit särskilt intresserad av att fixa iordning den förr, men nu kände jag att det var dags att göra det både för min och andras skull. Det förra utseendet höll helt enkelt inte måttet, den såg förjävlig ut, fråga MyNa. Men den ser desto bättre ut idag så jag är nöjd, för tillfället.


Ska träna idag igen, Younas har tvingat mig att köra bodypump med han. Håll tummarna för att jag inte svimmar av utmatting, det är sjukt krävande. Men han får igen nästa vecka då jag har bestämt att vi gå på ett danspass, yepp yepp, och nej Younas du får inte komma full på passet även om du aldrig dansar nykter. Hahaha payback is a bitch.


Inga kommentarer: