1.23.2008

Breathtaking shit!

Martin helt inne i sitt målande, hett
åååååh I luuuuv
Hi-tek i final
Motståndaren jag inte kommer ihåg namnet på
Här har vi vinnar teckningen av Hi-tek
Om dessa sneakers inte bland det finaste jag sett på länge så vet jag inte. Målingen på skorna skapades framför våra ögon av killarna från secret wars vilket gör det hela så mycket mer fascinerande och hett. I'm a sucker for sneakers så jag blev och är fortfarande till mig över tanken på att jag, lilla JAG faktiskt har haft turen att få ett par på mässan som dessutom var handmålade av ingen mindre än Alex, ett underbarn när gäller att graffa. Han gjorde ett motiv enligt min önskan, så inte nog med att jag fick ett par reebok freestyle gratis så fick även bestämma min egen design. Kan det bli bättre? Det enda nackdelen är att skorna har st 38 och jag pendlar mellan st 36 och 37, men det kommer förstås inte hindra mig från att flasha dem, if u got it flaunt it, inte sant?.Här ska ni få se lite vad vi fick ta del av.
Mina skor kan jag inte visa upp än tyvärr, Myna har bilderna i sin kamera som för tillfället är uppe i fjällen. Jag vet inte hur länge till jag kan leva så här, måste ha mitt kamerakort tillbaka så att jag kan ta lite fräsha bilder.PIA KOM HEM NU!

Inga kommentarer: