1.29.2008

HongKong fashion week..





MyNa nämnde igår att vi inte kommer att besöka fler modemässor denna vår och därmed missar Stocktowns, CPH samt den mässan som jag faktiskt såg fram emot här i Sverige vilket är Boutique fräsh shows lilla streetmässa. Men jag är heller inte jätteledsen för att jag vet att ingen dessa knäcker BBB så jag e lung. Vi tar det som det kommer, och nästa feta modemässa vi kommer att gå på är ingen mindre än Hongkong fashion week i juli. Jag älskar asiatiskt mode, det är det mest inspirerande och intressanta i världen. Allt från deras helt sjuka gatumode till deras highfashion är bara sjukt fint.

En av de mest intressant designerna enligt mig är en man vid namn William Tang, hans kreationer får mig att rysa, så otroligt vacker är det. Ren konst. Ser jag han i Hongkong kan ni vara säkra på att jag ska fråga om jag kan få en klänningen eller två. Det gäller att sikta mot stjärnorna

Här kommer några bilder från hans A/W kollektion..njut

1 kommentar:

Fashion sa...

Wow.. excellent dear, great post!! there is so much information on this blog keep posting good information like this so that I can come back every day for some new info...
High Fashion Designer
Thanks for sharing...