1.28.2008

Mitt nya liv börjar idag.

Jag ser fram emot denna dag som förövrigt kommer att vara full av händelser. Det första vi ska avverka är ett möte med vår handledare. Vi måste gå igenom allt som har hänt företaget de senaste dagarna för kunna göra en plan för hur vi vill att den kommande tiden ska bli. Sedan ska vi på ytterligare ett möte med Rickard, min arbetskollega och hans kompanjon för att lägga fram ännu en marknadskommunikationplan för Mahoyo. Det ska bli väldigt spännande att se vad dem har för förslag. Sedan börjar mitt nya liv, typ för ca 1000 gången, jag börjar nytt liv varje halvår känns det som. Jag ska börja att träna igen, Younas har fixat en gratisvecka åt mig på hans gym så de ska bli riktigt skönt.


Nästa gång ni ser mig är jag en biff igen..eller inte

Inga kommentarer: