1.06.2008

freedom...nästan iaf

Äntligen!!! nu slipper jag jobbhelvetet i fem hela dagar innan det är dags för mig att jobba igen. Jag trodde inte att jag skulle känna en sådan lycka när jag insåg att klockan var 14oo och jag äntligen var fri. Detta vinterlov har varit allt annat ett lov för min del, jag har jobbat häcken av mig sen första dagen på "lovet" vilket har resulterat i att jag är totalt slut i både kropp och knopp. Julen är den värsta tiden på året och reorna framkallar stor ångest hos mig. Människor blir som rena monster och som tenderar att glömma bort sitt vett, för sen när är det ok att slänga ner kläder som inte tillhör dig på golv, eller ännu värre STÅ med smutisga skor rätt och ner på våra fina kläder som något svin "råka" häva ner och inte orkar lägga till rätta igen. Jag kommer inte hem till er och häver ner alla era kläder på erat golv och sedan står och hoppar på dem med mina leriga napoeon dynamitepjukks, eller gör jag det kanske? Nä jag skulle inte tro det! jag begripger mig inte på dessa så kallade människor under julen och tacka vet jag att den inte håller på i mer än 4 veckor.
det va fler än en gång som jag hade lust att ge dela ut både lavetter och knytslag undet rean, men som butiskbiträde vore detta inte rätt, nej för vi ska hela tiden se glada ut och vara övertrevliga.
Men nu är det som sagt över. Jag hann tog ner det mesta av reakläderna under dagen och förhoppningsvis så är saker och ting tillbaka till normalt nästa helg.


Smile and be happy!

Inga kommentarer: