1.15.2008

Finally done!

Precis nu blev jag klar med mitt videoredigeringsprojekt, och det känns riktigt skönt. Adobe Encore programmet har strulat så mycket för mig, jag höll nästan på att ge upp, men till slut lyckades jag. Eftersom jag inte kan närvara under projektredovisningen imorgon har jag spelat in videopresentationer där jag förklarar lite vad jag har gjort, riktigt skumt kändes det att sitta och redigera mig själv för man vet inte riktigt hur man ska lägga ihop allt.

På grund av all skolarbete har jag inte hunnit tänka så mycket på att vi ska åka till Barcelona imorgon, så därför känns det inte verkligt. Men det är det, och det värsta är att jag inte har hunnit packa än (jag kommer nog inte sova så mycket i natt). Däremot har jag nästan packat klart till Sälenresan, iallafall tagit fram allt i en hög i hallen. Det kommer bli två grymt roliga veckor.

I skrivande stuund har jag börjat inse att vi verkligen ska åka till Barcelona på en riktig stor modemässa. Dessutom åker vi dit som Mahoyo och ska leta efter grymma designers och märken, det kan inte bli bättre.

Inga kommentarer: