1.30.2008

M.I.A. at David Letterman

Jag har gett mig på att städa vår väldigt stökiga lägenhet. Egentligen är det inte så mycket att städa bara man orkar plocka bort alla grejer som ligger överallt, speciellt kläder och sladdar är det fullt av. Men nu är jag klar och det gick faktiskt snabbare än jag trodde, kanske är det på grund av M.I.A. som spelas ur mina högtalare just nu.

Här får ni två versioner av hennes låt Paper planes; den ena är originalversionen och den andra är ett liveuppträdande på David Letterman, där de censurerade pistolskotten i låten utan att förvarna henne verkar det som. Hypocrite är ett bra ord för det landet, de orsakar krig men ändå censurerar de pistolskott i en låt som inte orsakra någon som helst skada.




Originalvideon


Liveppträdande på David Letterman

Inga kommentarer: