1.10.2008

Ny dator

Godmorgon vaknade för ca 1h sedan och beställde en ny bärbar dator till mig själv, är mycket nöjd med köpet. Det blev en 12.1 tums LG, den verkar helt ok. Ville dessutom ha en liten och smidig att ta med.


Här har vi den

Jag hoppas verkligen den kommer innan BBB och sälen så jag kan ta med mig den.


Efter att jag hade beställt den så gjorde jag värsta frullen till mig själv som jag aldrig annars hinner, eftersom jag gillar att sova riktigt länge på morgonen eller så börjar jag jobba tidigt. Vaknar då alltid precis så jag måste stressa som fan för att inte missa bussen och komma i tid, sån är jag för de som ej känner mig. =)


Här har vi min fina frulle; Äppeljucie, kaffe, bröd, stekt ägg med skinka i, kryddat
med soya och svartpeppar + en massa grönsaker.


Nu ska jag spela lite betapet som jag är nybörjare på och skitdålig, men det kommer väl med tiden. Senare blir det jobb som vanligt, då jag jobbar kväll sen två nätter, ledig sön, jobb mån sedan åker vi. Yippie!

Piiis out folk!

Bild



1 kommentar:

Anonym sa...

Så nice.;)