1.03.2008

Pia of Mahoyo

Pharah och jag till höger på Berns i Stockholm

Då var det min tur att berätta lite om mig. Do My Yew Pia är mitt hela namn, fyllde nyss 21.
Är rätt galen av mig faktiskt. Lat är ett annat ord. Trevlig, hmm snäll kanske, ja där har vi det nog. Så får man inte glömma att jag är en partypingla. hihi

Just nu jobbar jag som restaurangchefsassistent på Max, det kanske låter finare än vad det är, men jag är nöjd, trivs med folket där och speciellt chefen. Man går iallafall till jobbet med ett leende på läpparna, fast ibland finns det undantag men så är det väl med alla jobb.

Jag tycker det ska bli riktigt kul att starta eget och just nu är det BBB man längtar till. Två veckor kvar, vilket betyder två natthelger på jobbet för mig sedan får man vara ledig i hela två veckor, ska bli sååå skönt. Först BBB sedan en vecka i Sälen, åka bräda, softa, hänga och Festa.

Så ser det ut för mig just nu. Piiis out folk!

Inga kommentarer: