1.21.2008

Fattigt värre!

Har suttit hela dagen och kollat upp de kommande utställarna på CPH som äger rum i köpenhamn nästa månad och är den största modemässa i Skandinavien, men till min stora besvikelse så fann jag inte mer en ett varumärke som jag kände var värt att lägga på minnet. Listan på varumärkena var lång, men dessvärre fattig på sköna märken, eller så kan det vara att jag helt enkelt missat nått. Hmm får nog gå igenom det igen för det vore kul att åka iväg på ännu en mässa, men det måste förstås vara värt resan, man har ju inte hur mycket cash som helst att röra sig med. I värsta fall får det bli en trip till sthlm och sthlm fashion week.

Tjejerna är fortfarande i sälen och roar sig, medan jag får ta hand om allt arbete själv, men det är ok. Jag fick lov att ockupera deras lägenhet tills dem kommer hem igen vilket betyder att jag i stort sätt kan göra vad jag vill mouhahaha.

Usch jag måste städa lite, det ser ut som en svinstia här. Men alla som känner P och M vet att städa inte är deras grej, speciellt Pia..latare människa får man leta efter.



peace


Inga kommentarer: