1.26.2008

Bored as hell..

Det hann inte bli så mycket bloggande som jag hade velat under mitt besök till Gbg. Jag blev distraherad och efter hemresan och jobbet igårkväll blev det återigen inget, hmm inte bra.
Men nu är jag tillbaka, för att förtälja om det som jag tänker på, har gjort, eller rent av vill göra.
Det blev en liten övernattning hos Tannaz i tordags och istället för att härja runt på stanbestämde vi oss för att softa, kolla på film. " I think I love my wife" med Chris Rock blev filmvalet och jag ångrar mig ännu, den var fruktansvärt dålig och slutet,slutet ja..vart ren katastrof ,mer säger jag inte om ni pallar att slösa bort två dyrbara timmar av ert liv så se den.

Så är helg och för många betyder det fest och fylla, men för min del så betyder det jobb, jobb och så var det ytterligare lite mer jobb. Som jag tidigare nämnt så är jobbar jag som butiksbiträde på MQ och har gjort detta i ca 1 år tid. Jag trivs oftast, men det finns ju tider då man hatar det. Idag är dock ingen sådan dag. I like...jag får ju trots allt jobba med kläder.

Hur som helst så börjar jag bli riktigt trött på att vara utan Internet, (har fortfarande inte fått tillbaka skiten) och mitt kamerakort. Jag är dock lättad över att veta att tjejerna kommer hem i natt och att allt snart kan återgå till det normala (typ) då jag kan fortsätta mitt liv som en paparazzi. Älskar att bilder, och alla som känner mig vet att jag har en tendens av att ta kort när man helst inte vill bli fotograferad,men heey thats me. Att ta kort är som skriva dagbok för mig. så det känns helt ärligt för jävligt att inte ha kunnat göra det denna vecka. Jag har inte ens kunnat visa upp veckans outfits. Well well thats life..


Måste äta lite nu....

Inga kommentarer: