1.20.2008

Hemma bra men borta bäst..

Så var man hemma igen då, vi kom hem runt midnatt igår och efter att tjejerna hade släppt av mig så åkte dem hem för att packa igen. De skulle vidare till fjällen idag och åka bräda med några andra kompisar. Det var otroligt skönt att få sova i sin säng och träffa lilla mamma igen, men mindre skönt att vara tillbaka till kylan. man har ju vant sig vid att kunna gå runt i små tunna kläder nu, igår var det hela 20 grader i Barcelona, solen stekte och jag kände hur jag blev brunare för var sekund som gick. Ja, jag kan faktiskt bli mörkare än det jag redan är.

Nu är jag ensam hemma hos tjejena för att få lite jobb gjort, jag har som sagt fortfarande inte fått tillbaka mitt Internet så jag måste vara här för att kunna jobba. Imorgon börjar min praktik på mahoyo, ha ha det låter ganska skevt att praktisera på sitt eget företag men vad gutt det ska bli att vara sin egen chef.


Något som va chill idag är att Palle har kommit hem, efter 4 månader utomlands är det sååå skönt att ha han hemma igen.


Its all good baby baaaaaaaaby

Inga kommentarer: