1.02.2008

myna of mahoyo

Jag i en väldig snygg pose med fötterna

För att ni ska kunna lära känna oss lite så tänkte vi att var och en av oss skulle få chansen att presentera oss med en liten personlig presentation. Jag tänkte börja eftersom de andra jobbar och sover, medan jag som egentligen borde plugga hellre sysslar med detta som är såå mycket roligare.

Mitt namn är
MyNa, och ja, det ska stavas med stort N eftersom det är ett kinesisk namn och mina föräldrar har på något sätt försvenskat det men ändå inte. Jag är 22 år och pluggar just nu Datateknik med inrikting medieteknik på Jönköpings Tekniska Högskola, där jag förhoppningsvis bara har denna kommande termin kvar. Ibland jobbar jag när det erbjuds jobbtillfällen. Förutom denna blogg så har jag en egen myna.blogg.se, där jag skriver om allt mellan himmel och jord.

Musik som jag gärna lyssnar på är Damien Rice, Bright Eyes, Erykah Badu och The Roots för att nämna några. Jag fördriver mycket av min tid genom att titta på film och inte nog med det så känns det som jag följer miljoner tv-serier, där Heroes är en av de bästa, det behövs ibland för att komma bort från vardagslivet. Speciellt när man bor i en stad som Jönköping där inte allt för mycket spännande händer, men vi försöker vara kreativa och göra så att saker händer. När det gäller kläder så är jag väldig svag för sneakers och starka färger, mmm love it!

1 kommentar:

Rosie sa...

nice shit! Visit our webbpage. it's crazy and wonderful.