1.10.2008

jag hatar tele2

Jag blir såååå trött på tele2, i snart 3 veckor har jag vart utan mitt internet och känner hur irritationen bara blir större och större.VAD ÄR PROBLEMET? kan ingen bara rätta till skiten nu så jag kan få tillbaka mitt liv!. Men jag antar att det blir ännu ett samtal till tekinkerna imorgon för att höra om dem har nått vettigt att komma med, men jag tror knappt det.

En positiv överraskning som jag fick idag var att njuta av de två första avsnitten från denna säsongen av vårt efterlängtade One Tree Hill. Jag har gått och längtat efter det i ca ett halvår så det va gutt att äntligen kunna få se vad som har hänt med gänget.

Satt och läste på aftonbladet för en stund sen och lika självklart som solen har fläckar stod det något tradigt om Britany Spears, denna gång om hur hon som ung hade fått sprit av sin pappa.
Jag: Fy va tradigt.
MyNa: Men vadå jag brukar ju också få sprit av min pappa som ung, vad e det med det! (precis som, kolla in mig jag klarade det ju, varför klarar hon inte det)
Jag: Men MyNa! hennes pappa e ju alkis!
MyNa: Jaha, det visste väl inte jag.
Ha ha ha
Herregud Myna jämförde sig precis med Brittan, typ världens mest patetiska figur, jag pallar verken henne eller hennes lillasysters graviditet, det finns fullt av gravida 16-åringar där ute så säg mig varför just hennes är så intressant för oss att veta? för att hon råkar vara brittans syrra eller?.Jag önskar innerligt att tidningarna kunde skriva om mer intressanta saker än deras liv. Man undrar ju vart världen är på väg dessa dagar med detta crap som nyheter.




life is beautiful

Inga kommentarer: