1.22.2008

Streetlab whuuuuuuut!!





Idag var det menat att jag skulle gå igenom vistkorten som vi fick under mässan gång, har dock inte kommit till längre än bokstaven E, jag tar god tid på mig. Hur som helst så fann jag ett visitkort från en designer vid namn Eleonore De Ruuk. När jag kollade upp hennes hemsida blev jag otroligt glad, hon designar feta street fashion kläder som är väldigt clean vilket är ett bra komplement till alla färglada kläder vi har i vår första kollektion. Genom Eleonore upptäckte jag även en festival som heter streetlab i Amsterdam dit både uppkommande nationella och internationella designers och konstnärer möts för att visa upp streetfashion och streetart. Det ordnas bland annat även en världskänd sneaker utställing som kallas för "sneaker pimps". WOW, jag dör bara av att läsa om allt som händer på festivalen det verkar vara off the hook, måste dit, MÅSTE dit!

Lite smakprov av vad festivalen erbjuder kommer här...

Inga kommentarer: