1.26.2008

En entourage att ta med tack..


100% afro

Jag förstår mig inte på kändisar, sitter och kollar på MTV och "Fabulous life of..." där dem visar de mest absurda kändis entouragen. Ta Whitney Houston ex, detta är då när hon var en artist att räkna med och inte en crackhead som hon är nuförtiden, så hade hon en medlem i hennes entourage som var anställd ENBART för att fungera som en mänsklig termometer. Alltså hennes jobb var att se till att alla rum och platser som Whitney skulle besöka alltid hade en temperatur som var bra för hennes hals. WTF??? För att inte tala om Ludachris, han anställde en person för att byta hans batterier i alla hans gameboys..SERIÖST vad är det för fel på människor.

Det skulle visserligen sitta fint med en liten entourge of my own..typ en hårstylist, kläderna fixar jag nog mest själv och en sminkös. Men tro fan inte att jag skulle punga ut 4000 dollar per dag för en frisör..då är det bäst att jag har får annat än enbart en "fin" frisyr. Jag fattar inte ens varför dem får så mycket för att kamma dit och spreja dit. Det är sällan jag faktiskt uppmärksammar en kändisfrisyr.Gör som jag, använd peruk det skadar inte ditt eget hår som löshår gör och är skitsnyggt!

Nu till något ännu viktigare..min vän..jag får inte skriva hennes namn här för då stämmer hon mig, är bjuden på en fet fest i kväll. Just de hon bor i london, det brukar hända lite mer där, any who. Det är inte vilken fest som helst..det är en realese fest för ingen mindre än miss Kelly Rowlan, en tredjedel av Destinys child, pch här kommer det..HON SKA INTE GÅ!. Varför då undrar man, jo för att hon är trött, jag blir trött.. på henne! Hur kan man dissa en sån skön brud eller en sån fest. Varför bjöd ingen mig? Ta mig istället! Jag vill!


Nu ska jag spana efter min framtida entourage... peace

Inga kommentarer: