1.24.2008

BOUTIQUE FRÄSH SHOW

Bild tagen från www.frashness.se
Yeah yeah ännu en fet modemässa som tar plats i Estocolmo. Det är bland annat grabbarna bakom fräshnessbloggen som arrangerar denna streetwearmässan som dem hoppas ska kunna fungera som ett komplement till andra modemässor i STHLM. Ballt. Vet ni vad som är ännu hypare då? Jo nämligen så kommer streetstar som är en festival för grymma dansare ta plats samma dagar som mässan alltså den 1-2 februari. Nu känns det verkligen tvunget för mig att se till att my black behind är i sthlm nästa vecka. På tal om dans, det är snart premiär för den skandinaviska versionen av "so you think you can dance", eller sytycd om man så önskar. Hoppas att det blir bra trots att vi inte kommer att få se någon Shane Sparks eller Mia Michaels som koreograf. Varje gång jag ser ett avsnitt av sytycd vill jag bara börja dansa igen man blir så inspirerad, och så börjar jag att undrade varför slutade jag dansa, varför jag slutade med basket och att sjunga?? Jag får ångest.





Ska träffa my gurl Tannaz snart, hon kanske kan dämpa min ångest.Vi ska på en liten tur till staden ikväll.Mysigt.













Inga kommentarer: