1.27.2008

Nu börjas det igen..

Kom precis hem från en runda till Willys, tjejerna behövde fylla på i det tomma kylskåpet och jag behövde fylla på den tomma magen.

I dag hände något trevligt efter jobbet. jag hade stämt träff med Birgitta från min föredetta klass, vi valde olika inriktningar i tvåan och därför går vi inte längre i samma klass. Men hur som helst så tog vi en välförtjänt fika och prata om vårt kommande projekt i vår då vi förhoppningvis ska ordna ett event för att sätta Mahoyo på kartan. Det blev en massa brainstormande om vad som skulle kunna passa och var vi ska ha det, i jkpg eller i den annan mer spännande stad, typ sthlm. Det var nice och jag ser fram emot att jobba med henne och resten av gruppen som består av Ida och Isabell. Vi ska nog kunna fixa till nått rikrigt grymt, jag är väldigt exlaterad över det hela.



I hope..

Inga kommentarer: