1.06.2008

Crazy

Två grymt bra filmer har jag och min kära Younas lyckas avverka denna kväll.
Den första filmen var "I Am Legend" med Will Smith som spelar den sista mannen på jorden efter ett misslyckat försök att hitta botemedlet till cancer. Istället blir botemedlet ett farligt virus som oomvandlar alla människor till zombies. Han gör ett sjukt bra jobb, men sen han är ju också Will så jag förväntade mig inget annat.
Däremot var jag totalt överrasakd den andra filmen som Younas var tvungen att övertala mig att se efter ett antal misslyckade försök med att ladda ner " Why did I get Married" som var den jag från början ville se. Men shit va fet " Grandmas boy" var, jag skrattade näsan så att jag började gråta. Den måste ses av så många som möjligt, det e sjuk humor blandat med ännu sjukare handling, men det var precis som jag vill ha det.

I'm out

Inga kommentarer: