2.14.2008

vårkänslor...


Se så vackert blå himmelen är idag, men låt dig inte luras av solens strålar, det är svinkallt ute. Vår lilla promenad blev inte längre än hem till mig, en plötslig hunger kom över oss så vi drog hem till mig för att käka. Sedan var det bara för oss till att gå tillbaka igen. Kylan gjorde promenaden kortre än det vi hade planerat. Vi hade egentligen tänkt att gå till stan, något som skulle ha tagit oss ca 1 timma, men det slutade med att vi gick mellan våra respektive hem istället, detta tog i 10 minuter. Haha, härligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjajor.
Googlade fram er blogg då jag från en anna sida fattat att ni har nån butik. Stod att ni skulle ta in bland annat märket pa:nuu som jag är helt fucking såld på och jag antar ni har massa annat godis jag kan bli kär i. Hoppas verkligen ni inte bara till tjaj utan till bojke också lol.....var hittar jag er butik i jkpg? Måste ta fett ta ett freaking besök nästa gång jag hälsar på vänner i staden......känns er "stil" är som gjord för mig.
Fred ut

mahoyo sa...

vad kul att du hittade oss! vi är en webshop som kommer startas upp senare i vår, så du kommer inte behöva åka till jönköping för att handla hos oss. Vi kommer främst sälja streetwear för tjejer, men om det finns snygga killkläder kommer vi självklart sälja det bland annat pa:nuu.