2.12.2008

F*cking N*E*R*Ds

Kollade nyss mina mail, och vad är det jag får syn på: N.E.R.D. kommer till Way Out West! Whuuut!!? Jag hade faktiskt nästan glömt bort dem som grupp, för på den senaste tiden har man inte hört så mycket från dem, och ett tag ryktades det om att gruppen hade splittrats. Pharrell Williams har däremot synts en del i sina collaborations med andra artister, och dessutom har han som många redan vet klädmärket Billionaire Boys Club som bland annat har gjort Ice Cream skorna. Nu i vår kommer N.E.R.D. iallafall att släppa deras tredje album N.3.R.D. Det kommer att bli spännande att höra hur deras sound kommer låta. Jag vill så gärna åka på Way Out West, men vi kan tyvärr inte det eftersom vi kommer att befinna oss i Beijing då denna festival äger rum. Detta är inget jag direkt gråter över, N.E.R.D. kommer vi nog kunna se vid något annat tillfälle om vi vill, hoppas jag.



N*E*R*D - Provider

Inga kommentarer: