2.28.2008

Fynd at Erikshjälpen

Idag har vi verkligen inte legat på latsidan. Jag och Willy, ni vet vår lilla praktikant, tog bussen till min högskola för att möta upp MyNa. Vi skulle ut på en ”mission” för att marknadsföra Mahoyo. Det är som sagt inte långt kvar nu tills vår webbshop är klar för alla där ute att kunna införskaffa som real shit. Vi snackar sjukt grym, out of this world, streetwear. Aaaaaaaaah jag kan knappt bärga mig.

Efter vår lilla ”mission” bestämde vi oss för att dra en sväng till erikshjälpen, Willy hoppades på att hitta ett par chinos, men ganska snart insåg vi att detta inte skulle bli så lätt. Men jag däremot som inte skulle ha något från början, hittade en riktigt nice neon rosa race jacket för 25 hela kr och två flugor, en grön och en vit för 10 kr styck. Till Willy hittade jag en jacka med lite ”old school” feeling över för 35 kr, ville ju inte att han skulle gå hem tomhänt. =)

Inga kommentarer: