2.04.2008

Jävligt bra försäljare

Fan ringde nyss en kille från mobilföretaget 3 till mig och vi snackade i hela 30min, men fan vad bra han var, så alla mina vänner som får samtal från honom sorry. Men han lyckades ialf att sälja mig en ny mobil, abonnemang och mobilt bredband haha, är jag lättlurad eller?

Fan jag som nyss köpte en mobil så om någon behöver en några månades gammal mobil, hör av er. Det är en sony ericsson W580i grå och lite blå. så här ser den ut:
Hör av er om ni behöver en?...

Nä nu ska jag jobba lite med företaget måste få tag på ett bra företag som gör bra plastemballage, det är hur svårt som helst. Om någon vet nåt bra företag med det så hör av er. Det ska vara bra plastemballage för att ha mjuka saker i som ska skickas iväg via post osv.

åhh börjar bli sjuk måste verkliggen hålla mig frisk tills på fre då det bär av till Köpenhamns fashion week, fick våra biljetter idag =).

Piiis out folket

Inga kommentarer: