2.12.2008

så trött på letandet

Öööööööken!!!!

Johans cafe


Pia tror att hon ser nån intressant, men blev lurad

Vi har precis kommit hem efter en sväng till a6 och till stan. På a6 hoppades jag finna chefen för nilson men hon va inte där idag så det får bli att besöka henne på torsdag. När vi ändå var där tänkte vi att de vore en bra ide att leta efter modeller, så vi letade och letade och letade, men ingen brud med den rätta looken råkade vi stöta på. A6 var helt enkelt fel plats att leta så vi drog till stan och till min högskola, jag vet inte vad vi tänkte på för där fanns inte en jäkla kotte och ändå går flest människor med go stil på min högskola. Men vi gav inte upp utan bestämde att vi skulle sätta oss på Johans cafe, jkpgs goaste fik, för att spana efter folk. Vi såg till att ta ett bord nära ett fönster för att öka chansen att finna någon, men nääää. Usch jag blir så trött på jkpg befolkning! Dem e totalt oinspirerande och jag orkar faktiskt inte med detta mer. Snart ger jag fan upp.

Nää nu måste vi börja skissa på hur våra flyers ska se ut.

peace!

Inga kommentarer: