2.18.2008

Anything that makes you smile





Idag började min arbetsdag lite senare än vanligt, men det var inte så konstigt med tanke på att jag hade vart uppe i hela 41 timmar och var helt enkelt utmattad igår. Men jag lyckades ta mig till brudarna runt halv 12 för att samtala innan mötet med vår handledare Jonas. Vi snackade kalkyler och andra viktiga saker idag vilket gjorde detta möte seriösare än normalt, allting går så fort nu. Möte hit och möte dit, fix hit och fix dit. Tur att man har någon som hjälper oss med detta annars vet jag inte hur det hade gått för Mahoyo. Kläderna kommer när som helst och jag är väldigt exalterad, men det är enormt många andra mindre roliga, rent av aptrista saker som vi måste greja innan vi ens kan tänka på klädernas ankomst.

Efter mötet gick vi förbi Pia för att käka, hon jobbar som sagt på Max. När hon jobbar blir vi aldrig besvikna, hon lyckas alltid hooka oss med riktigt nicea burgare.

Åh just det, idag kom vi på att vi eventuellt ska ha med en kille på modevisningen den 30 april, oh vi vet precis vem vi vill ha, hoppas bara att han vill. Fast å andra sidan, vem skulle tacka nej till att bära så heta kläder som vi ska sälja egentligen?

Snart så…

Inga kommentarer: