2.20.2008

Tom Ford Hearts Erykah Badu!!!



Lite överraskad måste jag säga att jag blev när jag fick reda på att Tom Ford, den smått perversa designen, ja han är pervers. Det räcker att kolla på hans tidigare reklamer för diverse produkter för att tycka att han tar det här med att sex säljer till en helt ny nivå. Hursomhelst så ska Tom samarbeta med ingen mindre än soulgudinnan Erykah Badu. Hon ska vara ansiktet utåt för hans nya parfymdoft som ännu inte tillkännagivits ett namn, och jag kan inte vara med nöjd. Ska bli fett att se henne på affischer looking hot as always .

Bring me water, water for my mind.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhå, ska bli intressant att se. håller med om att tom ford är lite kinky. men jag uppskattar hans bidrag till modevärlden, kommer ihåg att han alltid brukade välja modeller med lite mer rumpa till sina visningar när han jobbade hos gucci, för att han tyckte att de snäva pennkjolarna i guldigt silke satte bättre då. sånt är fint att läsa i modesammanhang.

mahoyo sa...

Visst är det trevligt att han väljer modeller med en annorlunda look än de flesta designers, det ska han ha props för. Vi ser också fram emot deras sammerbete.

peace!