2.04.2008

biljetterna är här...

Yep yep...två dagar av nojja är nu förbi. Vi har fått besked om biljtterna in till mässan i Copenhagen. Det känns fett nice, jag undrar hur det kommer att vara där nere, om det kommer att vara lika galet och händelsefullt som på bbb. Ah riktigt så kanske det inte blir, vi kommer dessutom inte att vara där i mer en ett dygn men men jag kan ju alltid drömma cant I?

Fick för en stund sen ett mail från en av de miljoner människor vi träffade på under Barcelona och jag vet inte om det bara e jag, men jag blir så himla glad och imponerad över hur de lyckas hålla koll på alla. Jag menar jag kommer inte ihåg hälften av alla man fick ett visitkort av. Mailet var från en kille som om fotade mig under mässan och som hade lovat att skicka det till mig . Jag kommer förstås inte ihåg detta men det e ju så kul. Han är från Paris och har arbetat som editor-in-chief på tidingar som tex Kink och BPM, han frilansar även som journalist och skriver speciellt om urban livsstil och kultur. Nice.

Träning nu...sedan fika med Maria =)=)=)

Inga kommentarer: