2.01.2008

Tid

Jag har verkligen lätt för att glömma bort tiden när jag har mycket att göra, jag vet knappt vilken dag det är. Ena stunden är det ljust hemma och helt plötsligt när jag tittar runt i rummet är det enda jag ser ljuset från gatlyktan utanför mitt fönster.

Nu när vi har bestämt oss för att åka till Copenhagen Fashion Week känner jag att jag måste planera mina dagar. Jag fick nyligen veta att jag har tenta om mindre än två veckor, vilket känns väldigt stressigt och tråkigt. Planera är inget jag brukar göra, i vanliga fall tar jag bara dagarna som de kommer och pluggandet brukar oftast prioriteras sist. Nu är det annorlunda, det här är en sådan omöjlig tenta som går sista gången, it’s now or never. Synd att Köpenhamnresan hamnar mitt i pluggandet, men det är sådant jag får ta, just nu känns Mahoyo viktigare.

Inga kommentarer: