2.27.2008

Dj Pharah

Ok, så i helgen satt jag med två av tjejerna från min projektgrupp och snackade om vårt kommande event och helt plötsligt säger Bibbi att hon förmodligen ska vara DJ på Bongo den 25 April . Bongo är typ den bästa klubben i JKPG.

Fatta att jag blev avundsjuk, att Dj:a är så himla coolt, jag har drömt om att få prova på det ett tag nu så ni kan ju förstå hur gärna jag ville vara i hennes skor just då. Jag kunde knappt hålla mig och frågade om inte jag kunde få vara med i ett hörn. Ok det kanske lät lite väl häftigt för en som aldrig DJ.at innan i sitt liv, nån gång måste ju vara den första. Nu är det inte helt och hållet spikat att jag ska få vara med, men boy o boy vad kul det skulle vara om jag fick det.

DJ Pharah, hmm jag kan se det framför mig redan nu.
Haha

Inga kommentarer: