2.20.2008

She lives with an orange tree and a girl that does yoga

Jag klarade tentan som jag gjorde förra veckan, det trodde jag faktiskt aldrig. Det här var verkligen skönt, nu slipper jag läsa en helt ny kurs som förmodligen kommer vara lika tråkig som denna var. Examensarbetet har jag skjutit upp till efter sommaren, då ska jag ta tag i allt som har med det att göra. Just nu har vi så mycket med företaget och jag känner att jag kommer att ha väldigt svårt att koncentrera mig på två viktiga saker samtidigt. Det är bättre att ta en sak i taget så blir iallafall nåt eller båda bra, istället för att allt floppar.

Detta betyder att jag inte kommer att ta min examen till sommaren, det blir istället en termin extra på denna skola. Bara vi får igång företaget så känns det bra.

Jag delar med mig av en riktig bra låt


Damien Rice - Dogs

Inga kommentarer: