2.07.2008

Sjuklingen här

Imorgon är det köpenhamns fashion week och vi ska dit, men jag ser fortfarande förjävlig ut. Har värsta munsåret över hela munnen + lite på tungan.

Jag har ej varit så aktiv med att blogga, men ska ge det ett försök.

Hoppas verkligen att munsåret blir bättre för vi åker imorgon tidigt och jag kan fan inte träffa mina leverantörer såhär, usch. Åhhh kan inte pencillinet och detta bajs anti börja verka snart, orkar verkligen inte ha det såhär. Plus att jag missar en massa jobb och pengar, sjukersättningen är inte så hög.

Modellsökandet har gått bra hittils börjar få ihop det för modemässan spring inspiration i jkpg, har även fått lite svar till sthlms eventet, ska bli spännande detta.

Nu måste jag få mina offerter från alla dessa emballage sidor jag har skickat till, de är sååå sega. Till mässan måste vi även fixa en massa rekvesita till våran monter och lite reklamprylar att dela ut.

Piiiis out folket från en som vill bli frisk

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh dear, krya på dig! Business ladies-ha så freaking kul i köpenhamn!!!

Anonym sa...

tack tack miss model 2 be..haha