2.05.2008

Nya glasögon tack!


Seriöst jag vill ha ett par nya glasögon, inte för att mina fakegucci är fula eller så, tvärtom dem e heta som fan. Men jag vill ha ett par nya, lita större lite rundare, och möjligtvis lite mer färgglada. Jag tror nästan att jag har gett upp linser för min del, går hellre runt halvblind. Hur som helst så tog jag förra en trip till A6 och smet in på en glasögonbutik och bad biträdet att ta fram alla glasögon hon ansåg såg nördiga ut. Detta gorde hon förstås så gott hon kunde och efter att ha provat den ena efter den andra så insåg jag att ingen av dessa va snygga nog. Så nu är jag åter igen på jakt efter ett par snygga lagom nördiga glas som jag ska kunna bära runt dagarna långa.

Scarlett Johanssons brills ser jävligt nica ut..sådana skulle jag kunna tänka mig att ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej lady! Jag behöver nya glasögon seriöööööst!

Anonym sa...

haha..vi kan glasögonshoppa tillsammans ait?

Nabi sa...

absolut, utan tvekan!