2.06.2008

Same old shit..

Jag har nog aldrig skrivit så många mail eller suttit vid en dator så många timmar i streck som jag har gjort under mina två första veckor på praktiken, för att inte tala om alla bloggar jag har besökt. Måste dock säga att typ 99% av alla bloggar som jag lyckades hamna på sög. Har hittat på sin höjd två bloggar som jag fann intressanta.
Två av dessa är bland annat en blogg som tillhör Decida en frilansande stylist och dansare med en fett skön stil. Sedan har vi Hanna Fridén som driver en rätt så cool blogg om allt som rör sig i hennes liv. Hon är ärlig och rak på sak och det gillar vi här på Mahoyo.

Hahaha igår råkade jag hamna på ingen mindre än Ken Ring blogg. Den var typ det roligaste jag läst på länge, han dissar folk hit och dit och skriver precis som han vill och känner.

I have got to go peeps.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ken ring har nu ny blogg www.nightlife.se/kenring sprid det gärna