2.14.2008

Solen skiner himlen är blå...

vad det är skönt att leva då, högt i topp är allas humör och det är det som susen gör tjatjatjatja!!! Vet egentligen inte om det tjatjatjatja-andet ska vara med i slutet men jag kände för ett sådant glatt avslut så det fick bli så.
I morse vaknde jag av solens strålar som sken mot mitt ansikte och det va så himla underbart så jag var tvungen att inleda dagens inlägg med en sång.

Nu sitter jag på kontoret, dvs vardagsrummer hos tjejerna och checkar mail och annat, fast egentligen vill jag bara vara ute i det fina värdet
och ta massa bilder.
Det får bli om en stund när jag och MyNa ska ta en promenad, kan inte sitta inne hela dagen heller.



Idag är det som sagt alla <3-dag,>
älskar alla dagar på året och inte bara på denna påtvingade dag. Nä du tack jag klarar mig utan en röd ros.


Tjarå!

Inga kommentarer: