2.07.2008

One down..


http://www.audiolux.se/bilder.htm
Nu kan jag pusta ut lite, fick reda på at vi kommer att få ha egna modeller på spring inspiration som är Jönköpings största mode event. Nice som fan. Tjejen jag pratade med var väldigt tillmötesgående och trevlig, hon förstod verkligen varför vi ville ha egna modeller. Nu ska vi bara hitta brudar som kan representera Mahoyo på ett fett sätt. Jag kan se det hela framför mig. Damn va ballt. Biljetterna har börjat att säljas så se till att skaffa en innan dem är slut, ni kan köpa dem på ticnet. Jag hoppas att det kommer en skön hemlig gäst detta går, förra året var det Snook. Bra att jag inte var där, tycker mest dem e det jobbigaste inom svensk hiphop.



Lets do this people!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, kommenterade jag just några ord? Det blev konstigt. I alla fall. Det låter otroligt roligt med eventet; men säkert jobbigt också - jag har jobbat som modellscout och vet att det inte är det lättaste att hitta rätt tjejer! Hoppas att det går kanonbra. Ska bli spännande att följa utvecklingen i bloggen.

Anonym sa...

Tack för de Annika! och glöm inte att sprida ordet om vår kommande shop på nätet där ni kan handla de fetaste streetkläder evver!!!
=)