2.28.2008

Ferre at Younas och kåren


Det vart utgång för min del igår. Vi satt hemma hos Younas och softade innan vi drog ut till kåren, och ännu en gång kunde jag konstatera att stället inte är för mig. Jag tror bestämt att det ligger en förbannelse över vår studentkår som gör att jag inte för två öre kan ha kul när jag befinner mig där. Dj kunde heller inte spelat mer kefft musik, jag menar vem spelar ”in da club” med Fitty och ”lean back” med Fat Joe nu? Det är ju sönderspelat sen typ 4 år tillbaka. Det kändes lite som om Dj inte hade fattat att det hade gjorts annan musik efter de åren.

Istället för att dansa så gick jag omkring och försökte spana på tjejer och killar med lite go stil att fotografera. Det var svårt måste jag säga, men några hittade jag i alla fall.

Inga kommentarer: