2.07.2008

Long day.


Det har varit en lång dag idag; pluggat i skolan till sex-tiden och så fort jag kom hem var det kinesiskalektion i två timmar. Nu finally kan jag börja tänka på Köpenhamnresan imorgon. Vi vet inte ens vart ställena som vi ska till ligger och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig imorgon. Jag måste trimma min lugg också, den växer ju så snabbt, knappt två dagar efteråt brukar den börja sticka i ögonen.

Avfärden från Jönköping blir klockan sju imorgon bitti och jag lämnar över bilkörandet till Pharah denna gång, eftersom jag måste sitta i bilen och plugga till tentan, ingen tid får gå till spillo. Shit, vad seriös jag låter, jag tror inte jag har varit så seriös inför någon tenta tidigare men ändå känns det som jag fortfarande inte kan någonting.

Nu ska jag börja rota lite i min garderob och i mina klädhögar.

Inga kommentarer: