2.04.2008

Han var verkligen en bra säljare...

FAN PIA!!! 3-snubben ringde till mig med och jag kunde inte motstå erbjudandet, snart kommer det en ny mobil hem till mig med. Jag har haft min mobil i fyra år nu så det känns konstigt med en ny, har aldrig haft en tanke på att skaffa en ny. Han lovade att det skulle vara mycket billigare, men jag var väldigt kritisk på det han hade att säga. Sedan sa han att det skulle vara gratis att ringa till alla fasta nät, då tänkte jag genast på vårt företag; hur många företag vi kommer att ringa till, då passar det nog bättre med 3 än Comviq.

Idag har jag iallafall tagit mig till skolan, vilket blir andra gången jag är i skolan i år. Jag skulle plugga till tentan med ett par killar från klassen, och som vanligt blev det mer snack än plugg. Vi lyckades iallafall gå igenom fem av ett 30-tal frågor, undrar hur detta ska gå. Även att vi inte pluggade så mycket så kändes det på något sätt skönt och trevligt att bara vara i skolan och träffa lite folk, kanske för att sedan jag kom hem från resorna har jag mest suttit hemma framför datorn.

By the way; jag klarade hemtentan i multimedia, och jag fick till och med 19p av 20p vilket betyder att jag förmodligen får en femma i den kursen.



Dagens outfit: Jacka Fjällräven, Mössa Ginatricot, Palestinasjal Second Hand, Tröja Adidas, Basketlinne ett gammalt OBBK-linne från min f d basketklubb, Byxor omsydda Roxy, Skor Converse, Väska Pa:nuu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ser grym ut tjejen!

Anonym sa...

Haha, ni är för goa. Får hoppas att han inte ringer till mig jag är svag för telefonförsäljaren. Hoppas ni tjänar på att köpa det här då ;)