3.04.2008

What a beautiful morning.

Har sprungit runt på stan själv och satt upp reklamaffischer idag, och när jag ändå var där ute tänkte jag att jag skulle upp till a6. Har en tendens att glömma lämna tillbaka lagernycklarna när jag har slutat jobba på helgerna vilket bidrar till att jag måste göra ofrivilliga resor till a6 för att åter lämna dem. Usch jag lider av guldfiskminne.

Nu ska jag till MyNa som pluggar kinesiska, jag kanske snappar upp något själv. Det är ju på tiden att jag lär mig annat än "hej jag heter Pharah" eller " din mamma" som är mindre fint att säga till folk men bra att kunna.


tja då!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det va inte dåligt att hitta mitt gamla inlägg om Spring Inspiration! :) Hur hittade du/ni det?

Kul att ni ska va med i år! Och väldigt kul att de inte kör på de stora klädkedjorna längre utan designers och mindre butiker.

Ha det bra!