3.03.2008

Basketball is my favorite sport

Det var riktigt längesen vi tittade på basket, och igår hade vi nästan en heldag med basket. Först tittade vi på Sandatjejerna mot Högsbo, därefter var det killarnas tur att spela mot St Helena. Tjejerna vann och killarna förlorade knappt, det var synd. Roligast var att se Ida spela, som jag och Pia coachade när vi bodde i Oskarshamn. Hon imponerade som vanligt på mig, och det var många andra där som är grymt duktiga.

Det var riktigt nice att bara sitta där i hallen och hänga med allt folk och bara känna den där lilla speciella känslan man kände förr, som var anledningen till att man älskade basket. Jag älskar basket fortfarande men inte på samma sätt, innan var basket livet. Jag hängde dag ut och dag in i baskethallen, andades nästan basket. Nu tränar jag knappt, ibland saknar jag basketen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

riktigt nice att ni kom och kollade =D! jag röstar för fler sköna människor på matcherna, wheeey*!

MyNa sa...

Vi får försöka komma lite oftare, om ni nu har så många matcher kvar. Alltid roligt att titta på era matcher, och chilla med sköna människor!