3.29.2008

Grattis Bubba!!!


Gud vad tiden går snabbt, det är redan lördag och jag har precis slutat jobba, så underbart skönt. Myna var så snäll och kom och hämtade mig från jobbet idag, tack babe!. Vi ska fira Bubba idag som fylle år 20 i veckan med att baka en tårta åt och supa henne under bordet, nja kanske inte det sistnämnda men fira henne ska vi i alla fall göra. MyNa står precis och förbereder tårtan och jag borde gå och hjälpa henne. Ikväll är det fest på Sockertoppen, eller " Sugahill" som jag hellre säger, det låter coolare och så har vi fått besök av ingen mindre än Michan, min vän och vapendragare sedan i lågstadiet. Nu ska det härjas like the old times!

Michan kommer in i vardagsrummet, halvnaken dessutom.


Pharah: Hej mickan!


Michan ( med en seriös ton): Pharah, du vet att jag inte kan se dig i ögonen när jag inte har sett dig på så länge.

Pharah: ??(&¤# Va?? Hahaha

Inga kommentarer: