3.18.2008

I need music in my ears!

Min mp3-spelare är sönder, känns väldigt jobbigt. Jag behöver min dos av musik, tänk er en bussresa på tjugo minuter utan någon som helst musik i öronen. Jag tycker faktiskt om att åka buss, när jag får ha musik i öronen, då är det underbart att bara sitta där och titta ut genom fönstret och leva i min egen lilla värld. Jag brukar ibland till och med längta tills jag får åka buss, lite weird kanske. Men nu är det en plåga, att få sitta i bussen och höra massa andra människors tjatter. Detta fick jag uppleva igår, det var hemskt!

Jag får kolla om Pia har någon gammal mp3-spelare liggandes hemma, eller kanske till och med fylla min mobil med musik. För mig är mobilen till för att ringa med, även att jag har både mp3-spelare och kamera i den pallar jag inte använda den som det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta min mp3 då

MyNa sa...

Vart är den då?

Anonym sa...

Länkade er i min blogg,bara för att jag tycker att ni är fett grymma! hälsningar sumenta.

MyNa sa...

Hej Summe!
Tack för länkningen.