3.20.2008

Utgång och skoångest!

bild


I kväll ska jag, om det blir som planerat träffa Lsos!!!!! (typ en av de roligaste jag vet) och det blir nog att vi går ut. Det är premiär fören ny klubb som vi måste checka in. Har fått en smärre ångest för vad jag ska på mig för denna kvällen.
Känner mest ångest för skorna. Jag hade från början inga planer för att klubba men nu när man väl ska ut så jag har ett par himla vans som dessutom klämmer och ett par pumps att välja mellan, dem är jävligt heta dock. Det är för jävla kallt och svinhalt ute så pumsen är a big no no! om jag inte vill slå ihjäl mig och och förfrysa på en och samma gång förstås. Annars önskar jag mest att jag hade med mig min stora resväska med alla mina kläder. Sedan önskar jag att hade kunnat få välja bland skorna på bilden ikväll. Fräsha som fan!



Inga kommentarer: