3.06.2008

Asha Ali

På senaste tiden har jkpg till min stora glädje inte varit så urtrist som det annars brukar vara.Först var det Tensta som kom på besök sedan kom Lykki Li och nu på lördag, rättare sagt på internationella kvinnodagen så kommer alltså Asha Ali till oss. För er som inte vet vem hon är kan jag säga att hon är en singer/songwriter med en gudomligt vacker röst.
Hon ska spela på kulturhuset, och fast jag inte har hört mycket av hennes musik så är det lilla jag har hört skitbra. Det ska bli riktigt kul att se henne spela.

Lyssna och njut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sweet blogg Girrls!! Let me know when your webshop öppnar.. jag kommer definitivt kika på den. Bloggar gärna om den om jag gillar den vilket jag säkerligen gör.

Kisses Patsy Darling

mahoyo sa...

Kul att du gillar den. Webshopen kommer komma igång om mindre än 2 månader. Allt som du ser och läser i bloggen är en liten hint på hur vår webshop kommer vara, men vi kommer definitivt blogga ännu mer om det när det närmar sig.

Peace girl!