3.03.2008

shopping makes me smile=)


Så ja, äntligen har jag köpt sakerna jag hade lagt undan på jobbet. Det blev en jättefin plisseklänning, en svart oversize kofta (som jag inte har på bild) från zoul och ett par svarta Björn Borg pumps. Jag säger bara halleluja för att MQ äntligen har börjat sälja skor, det var fan på tiden. Nu kan man gå runt och prova alla snygga skor när inga kläder som faller mig i smaken har kommit in. Det är som sagt inte ofta jag brukar köpa kläder från MQ, men under reorna lyckas jag alltid hitta grymma kläder för sjukt bra priser. För skorna, koftan och klänningen blev det allt som allt 272 kr, om jag inte minns fel. Och det mina damer och herrar ska jag säga er är snorbilligt, tänk bara på att den ursprungliga kostnaden för koftan från början var 599 kr. WHUT????

Man kan säga att jag är nöjd.



Inga kommentarer: