3.06.2008

Ge mig dina kläder!





Om ni brukar se på det där totalt avskyvärda programmet " my sweet sixteen" (jag kan inte låta bli att kolla, och tvingar alla andra att göra det med) som går på MTV så har ni säkert sett den här bruden där. Hon var den enda med verklig stil, och när alla andra önskade sig special gjorda bilar bara för dem så önskade hon sig en cykel (ingen vanlig cykel som du och jag kan köpa sådär men ändå).Thats gangsta! Hon var lätt coolast.

Blott 17 år håller den här bruden på att slå igenom big time och har blivit signad av ingen mindre än Pharrell Williams.


Jag har inte bestämt mig om jag gillar musiken än men hennes stil är äckligt fräsh.

Håller ni inte med?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa! Jag har sett det avsnittet. Håller med helt och hållet. Hennes stil är så sjukt cool! Vill bara ha sån stil, men har varken inspiration eller vet vart man får tag på sånt!

Anonym sa...

Visst va hon grymmas!! haha

vill du ha sådana kläder så behöver du inte leta längre. Vi kommer nämligen att sälja minst lika feta kläder på vår kommande webshop så håll utskik efter mahoyo.

peace!!

Anonym sa...

kingsize mag har haft sånt mode länge