3.18.2008

Got u stuck on my elevator!

Idag har jag tagit tag i mitt liv. Kände att det var dags för mig att börja ta tag i viktiga saker som att anmäla mig för omtentan som väntar efter praktiken och även börja leta litteratur till mitt projektet som jag har tillsammans med Bibbi, Ida och Isabelle. Vi ska fixa en releasefest åt Mahoyo och det ska bli väldigt spännande att se ut vi lyckas med det.

Nu softar jag med Younas planerar vår lilla roadtrip till STHLM imorgon!!!!
Det ska bli asballt, och om jag e väldigt snäll kanske jag får köra hela vägen till STHLM. Jag säger bara spänn fast bältet hårt Youni.

Peace! nu ska jag fortsätta digga till Flo-Riders ( som jag hatar av hela min själv i vanliga fall) nya joint " Elevator" feat Timberland, som Younas förespår kommer att bli den nya club shiznit (Palles ordval). Vad tror ni?



Inga kommentarer: